Bara lite mer måsten...

Just nu ångrar Emma, min syster och jag oss djupt att vi nyss gick in på Net-a-porter.com, vi vet ju att det resulterar i grav ångest och bara ännu mer måsten som är helt omöjliga att faktiskt få(eller om vi skulle leva av nudlar i tio år kanske vi skulle ha råd med det billigaste) men vi hittade alldeles för mycket gosaker från höstkollektionerna och ni kan ju gissa hur vi mår nu Läs; deprimerade.


jag älskar alla assymetriska klänningar och mönster just nu, Helmut Lang har de snyggaste.


Alexander Wangs höst imponerade inte stort på mig men den här toppen som blandar den kvinnliga draperingen med manliga kragen är inget att klaga på.


Snyggaste sportjacakn har min nya favvo Stella McCartney, snyygt utställd och baksidan gör ALLT.




Men oj vad mycket suckar vi gav Balmain, alla vet att överdådiga axlar och paljetter var vintern 2009 och nu går vi mot ett mer dressat mode. Om inte Balmain erbjuder skyhögt mode nästa kollektion så riskerar märket bli en tvättäkta one hit wonder. Watch out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0