Där var man hemma igen!

Var tvungen att sätta ett utropstecken på rubriken för att göra mig själv lite mer taggad på detta faktum att jag faktiskt är hemma igen och inte längre är på underbara Gotland som jag kommer vara evigt tacksam för att det finns, bästa stället att känna sig lycklig och bara vara. Och till och med den lilla rastlösa själ jag är har funnit ro (på köpet kommer lite pensionärsord) När solen står högt som den gjorde de första veckorna så är det beachen från 10-5 som gäller, en powerwalk och kanske grillning vid stranden, picknick eller en underbar buffe på stranden. Allt detta med minst 10 släktingar. Om det regnar sätter man igång massa olika projekt, åker på roadtripp, kör något roligt spel eller bara sitter och umgås. Låter väl som ett ganska härligt liv med alla de närmsta runt omkring? Har såklart massor att berätta men låter det vara utan tänker bara berätta om två grejer från denna Gotlandssommar; Kändisspotting och det jag fått med mig hem i smyckesväg hem från ön. Allt detta kommer senare! 


Jag i onsdags då det var restaurangbesök som gällde. Om ni är på bruna dörren i Ljugarn ta då pizzan med parmaskinka, det kommer ni ångra. Tro mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0