Pengarna går åt

Igår insåg jag hur mycket jag saknat min farmors underbara mat, det var ju för tusan ett år sedan jag åt där. Och jag vet precis varför jag gillar det SÅ mycket, det är liksom 1000 gånger mer grädde och smör än vad man behöver och då kan ni nog första hur gott det är. Det kan också ha berott på att jag och min syster tog en powerwalj på 90 minuter innan, haha.

Idag har jag iallafall träffat Maja, Frida och Frida Eriksonn över en chai latte på stan. Det var så himla kul att träffa Frida E igen, vi hade så mycket att prata om så en fika över en chai latte inte räckte!


Farmors goda mat


Finaste Frida


Och jag!

Nu blir det en powerwalk, hade tänkt mig gym men jag ger mig själv sommarlov lite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0