Barca

God eftermiddag! Jag har lite ångest för att jag gick runt och skräpade med mitt täcke till klcokan 12 idag, så nu ska jag börja göra något vettigt av den här dagen vilket betyder; julgodisbak, julgransköp, städning av rummet, pluggning och lite träning. Det är ungefär så mycket jag orkar idag. Min energi är som bortblåst, jag behöver en vecka i solen med shopping, fina gränder, vackra ställen, en härlig bok och uteserveringar. Det vill jag ha NU!


Typ Barcelona skulle inte sitta helt fel, de vita skorna från H&M skulle vara en viktig detalj för den packningen...

Kom igen Karin, du klarar det här, du är inte alls trött. Jag ska orka göra julgodis plus städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0