Crust och powerwalk

Vet ni? Jag börjar få julkänsla, så jag känner mig lättad för inför varje jul är kah rädd för att den inte ska infinna sig.

Jag har precis tagit en kort promenad för att rensa huvudet lite innan jag sätter mig för att RÅPLUGGA, men efter den här kvällen kommer jag ha det riktigt kul; Middag/fest på kvällen imorgon i Stockholm (visar mina klädplaner senare) och på fredag ska jag julshoppa lite, vara med min syster och hennes barn och på kvällen gå ut med mina kära kusiner innan jag åker hem på lördag igen. Das klingt gut.


Höll på i säkert 20 minuter för att få till en bra bild på mig, längtar till jag kan öppna munnen igen utan 20 stora järnklossar. På läpparna har jag läppstifter "crust" från Makeupstore och tröjan är från Topshop, gjorde liv i en gammal goding igen. Nej, nu kan jag inte sitta här och prata smink utan måste plugga sådant som är viktigt, alltså naturkunskap...

P.S Jag hade en superbra dag igår, känner mig inspirerad och motiverad. Men hela dagen sänktes lite då tåget körde in i en älg på hemvägen och blev försenat, tur att Maja var med annars skulle jag dött av tristess.D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0