Stockholm, för andra gången på en vecka

Just nu har verkligen inte morgonstund guld i mun eller vad man brukar säga, eller det har väl i och för sig aldrig morgnar? Klockan ringde för en liten stund sedan, och jag har precis fixat håret och gjort mig redo för den lite speciella dagen, såklart satte jag på mig mitt systerarmband som jag har fått av min syster från Camden market i London, hon har ett likadant fast rött och att tänka på sin syster kan väl inte vara något annat än en bra start på dagen?!

Nu ska jag iallafall snart bege mig mot tåget, en dag med FN-föreningen väntar på mig i Stockholm. Kommer nog bli kul och bra påfyllning av allmänbildningen... Kommer hem vid ungefär halv 9 ikväll så vi hörs då. Nej, nu måste jag och armbandet ta oss till tåget, kram!


Bär det varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0