guld och lite sammet

Hej!

Har haft riktigt bra dagar i Stockholm, på torsdagskvällen då det var en stor middag åt jag troligen den godaste maten ever. Till förätt var det pilgrimsmusslor med parmesanmajonäs, till huvudrätt fick jag i mig kalvytterfile med bakat fikon, svartrötter och mandelpotatispure med tryffel. Som efterrätt var det nog det godaste jag ätit, vit- och mörk chokladmousse, jag dog av godheten i den rätten. Ni skulle varit där. På fredagen kollade jag julklappar utan framgång (bröjar bli stressad...) och hängde med min syster och hennes barn. På kvällen njöt jag av god kinesisk mat med 8 roliga människor. Det var mina dagar i Stockholm det, kom precis hem men nu ska jag iväg igen för att träna. Gör allt för att inte känna hur trött jag är, haha.


Jag gjorde en helomvandling angående kläderna, korde guldig stil istället med krafitig eyeliner. Blev NÖJD!

Sidenskjorta-second hand
Schorts- BikBok
Örhängen-Bikbok
Skor-Bianco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0