Frukosten

jag hade ne underbar frukost med Julia, så mycket god mat på ett och samma ställe kan ju inte bli annat än bra. Massa gott bröd, goda pålägg, ägg, frukt, grönsaker, te, yoghurt och goda muslis. Så ni som bor i Örebro, ta er till Javas frukost snarast om ni vill vara säkra på en brastart på dagen, oj det där lät lite för mycket som en reklamslogan...

Men här kommer iallafall två bilder från morgonen, jag och Julia var så stört hungriga så vi orkade inte vänta på de perfekta bilderna!




Spetströja-H&M, ring-Gotland, örhängen-Bikbok

Nu ska jag tackla en nödsituation, vännerna skulle komma hem till mig ikväll men min mamma har blivit mgasjuk så det går ju inte, MEN DEN HÄR KVÄLLEN FÅR INTE BLI FÖRSTÖRD!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0