Chloe resort 2011

God förmiddag på er mina kära läsare, efter min sjukt jobbiga promenad i snön så började jag längta sjukt mycket efter solen och sommarkläder så jag började kolla genom resortkollektionerna för 2011. Resortkollektionerna är menade som en pigg grej mitt i vintern för att få lite energi, de brukar också inspirera till hur sommarkollektionerna ska se ut. Dessutom finns såklart en konsumtionsgrej i det hela, modehusen kan ju inte bara känna stora summor av vintermodet... det funkar ju inte. Precis som alltid så kollar jag först hur Chloe har presterat med Hanna McGibbon i spetsen, hennes vinterkollektion gjorde mig besviken men resortkollektionen gjorde mig SERIÖST gråtfärdig, liksom en finare variant av Celines minimalism(ni vet ju att jag inte gillar den...) Roligare, vackrare och inte så intetsägande som minimalismen.


Först kommer lite collage med bilder så ni får se många av plaggen men sen kommer mina favoriter...



Kika in om en liten stund så får ni se MINA favoriter ur kollektionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0