Dagens

Idag efter arbetet svirade jag direkt upp på stan och köpte tråkiga grejer som man bara "måste" köpa. Ni vet hårspray, solskydd och nagellack, förbannat tråkiga grejer att lägga pengar på liksom. Efter det cyklade jag vidare till en sommarmiddag hos min morfar som jag inte hade någon större lust till men det var en måstemiddag... Men grillade godsaker fick jag i magen och det sitter ju alltid som det ska.



Min älsklingströja som har så vacker rygg- Topshop
Schorts- Monki
Converse

Imorgon gör jag äntligen min sista dag på jobbet och sen drar jag vidare mot min gamla farmor för att hålla henne lite sälllskap och sova över där som på den gamla goda tiden... Vi hörs alltså på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0