Eftersvettning gånger 1000

Resultatet av en 75 minuters lång powerwalk i 30gradig-värme är som jag är nu, alltså totalt genomblöt med svettdroppar hängandes inte bara från ansiktet. Jag som hade tänkt göra något bra för hälsan, men det är FAN tveksamt om jag gjorde det. Innan jag hoppar in i duschen och tar bort mina äckliga eftersvettningar så ska ni få se mitt nya köp som jag belönade mig själv med igår efter 3-veckors jobb, tigerT-schirten från Bikbok! Sjukt cool, här har jag tagit upp färgerna i tigern genom beiga schorts, bruna skor och guldigt halsband. Jag vet att jag sagt det förut, men det här kan bli min nya favorit i garderoben. Och nu menar jag det verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0