Chloe för Opening ceremony!

Att Chloe Sevigny frontar Openig ceremony för resort 2011 kan väl inte någon ha missat, förutom att jag tycker det är snyggt och roligt stajlat så har jag även lagt märke till att många trender som är det hetaste du kan ha på dig just nu inte är otrendigt 2011 heller. Till exempel:

  • Leopardmönstrat, kolla bara strumpbyxorna som är galet snygga.
  • Jag hade helt klart tänkt tanken att klumpiga klackar och platå snart borde vara blasè, men oj så fel jag hade.
  • Mönstermixarna kommer vara lika hett 2011 som det är säsongen 2010, skålhett alltså.
Här är mina lookbook-favoriter;


Träklackar, leopard pch mönstermix. Check!


Baskern kanske är på ingång igen?


Favoritbilden och favoritskorna.


Tankarna kommer direkt till Dsquareds sommar 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0