En liten del bara...

Sedan vi sist hördes har jag hunnit med den sista vanliga skoldagen någonsin i hela mitt liv på grundskolan, mina tio år på skolan jag gått på är över. Och jag kan meddela att det känns fantastiskt skönt, men vemodet det finns där inne. Tro mig! Förutom skola har jag även hunnit med träning på Friskis och svettis och en shoppingrunda med mina vänner Helena och Josefine, en bra dag men tyvärr har det dåliga vädret försvunnit och därmed det här galet glada humöret.

Imorgon kommer jag verkligen leva i två olika världar, på dagen ska jag och min kompis Lovisa klä ut oss till cowboys med lasso, cowboyhatt och boots. Om ni undrar varför vi ska se ut så här på en tisdag så är det nämligen dags för den klassiska sunedagen på min skola då man ska klä ut sig. Under eftermiddagen hade jag tänkt med hjälp av mina kompisar gå från flab till fab för då är det bal för 9:orna som går ut, ska bli så galet kul! På onsdag kommer ni såklart få se hela min outfit på balen men här kommer en liten sneak-peak. Jag kan säga att den röda tråden är guld!



Vi hörs under onsdagen, för imorgon blir det umgänge med massa komisar hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0