Jag klarade det och det var till och med kul!

JAG ÖVERLEVDE! Oj, oj, oj det här var ju fan allt annat än jag hade trott. Det var alltså skitroligt, det var inte bara massa vältränade knuttar där och jag vände inte alls i korridoren. Det började med 3 konditionslåtar och 1 styrkelåt. Efter det delades man in i fyra grupper som sprang runt på fyra olika stationer i en halvtimme och körde allt från kettlebells, skivstångsövningar till vanliga hederliga situps. När man var som svettigast och mest trött efter styrketräningen var det dags för 5 stycken till konditionslåtar. Efter passet var jag blöt på varenda litet ställe på kroppen, det rann liksom droppar ner men det var riktigt jävla bra tränig och annorlunda. Om ni vill ha träningsverk dagen efter ska ni iallafall helt klart gå på station/medel på F&S!



Nu ska jag äta en fet jävla fruktsallad och kolla på Italien-Paraguay. Imorgon börjar jag som sagt jobba 9-5 och efter det är det träning som gäller så vi hörs på kvällen, kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0