Nytt från H&M

Just nu är jag riktigt sugen på denna supercoola tischa från Bikbok, SER inte ut att vara något att hänga upp i granen men i real life är den magisk. Om jag får äran att bära den så blir det med ett guldhalsband som tar upp färgerna i tigern, beiga schorts(sommaren 09 skulle man stajlat med trasiga svarta schorts men nu kör jag beiga dressade för en mer "påklädd" variant) och till det kör jag antingen svarta ankelboots eller träklackar.

Bilduppladdningen är mysko, så ni får den länkad!
http://www.bikbok.com/en/collection/Category/Tops/Printedtee/


En annan snygg Print-T-schirt är denna från Christopher Kane frö Topshop, lite gammal men snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0