Jag behöver en walk in closet NU

ÅNGEEESSSTTTTTTT, nu har jag ytterliggare 3 grejer i garderoben att inviga. Jag förstör miljön och jag kan använda de är pengarna till annat men vad ska jag göra när jag shoppar på och pengarna ändå bara fortsätter strömma in på kontokortet? Aja, idag REA-fyndade jag lite iallafall och det är väl lite bättre? Det blev en apasnygg jeansväst(har längtat efter en jeansväst i åratal nu så det var faktiskt ett bra köp) från Carlings och är sådär lagom sliten. Sen blev det ett par mönstrade leggins från Monki(det här köpet var också ganska bra, för det första passar de murriga färgerna i höst och mönstrat kommer vara stort i höst också) Till sist blev det ett par guldiga dingliga örhängen från H&M(de här finns det egentligen ingen anledning till att köpa, förutom att de är snygga när man är brun i sommar...igen) Förutom de ångestframkallande köpen så hade vi det supermysigt på stan, vi satt ganska länge på Bara Vara och åt och pratade om klassfesten. Jag åt en supergod fullkornsbaguette med lax, squash och wasabicreme. Och, vet ni eftersom jag är så JÄVLA effektiv så hann jag också med en sväng till simhallen innan jag mötte Lovisa och Micaela, ha ha!




Detaljerna


Om ni inte visste det, så ÄLSKAR jag rökt lax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0