3 Investeringar

Imorgon börjar helvetet, eller okej inte riktigt men imorgon startar iallafall 3 veckors hårt slit på dagis. Men oj vad de 8 timmarna/dag, de tidiga morgnarna och barnskriket kommer vara värt när 6000 kronor dimper ner på kontot som jag kan spendera hur jag vill, och att jag just kan spendera de HUR JAG VILL kommer nog märkas tydligt för kolla vilka ytliga grejer jag kommer lägga pengarna på(förutom datan då)

1.Biancoskorna

Ändå sedan jag såg dessa i Berlin har de suttit på min näthinna och jag har påmints om dem varje dag och när de släpps i Juli/Augusti i Sverige ska jag vara där och slå till, lita på det!


Så här galet snygga är de bakifrån, love.

2. Grymt bra smink.

Jag ska investera(ja, det är fan en investering) i galet bra smink. Har hört från min kompis Micaela att Chanels äger och jag ska införskaffa både foundation, puder och rouge från detta märke även om det kommer göra mig 2000 kronor fattigare.

3. En minidator

Nu ska jag kunna sitta var jag vill och blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0