Nästan en 10-poängare!

Hej! jag har det så bra man kan ha det här uppe i Dalarna, vi går runt bland röda stugor med vita knutar och fina blomsterängar, det är så idylliskt det kan bli här och oj vad jag gillar det. Idag har vi intagit en väldigt god frukost(med bla världens godaste surdesgbröd, känner mig som en tant som bloggar om något likt detta men oj vad gott och mörkt det var) sen har vi tagit en powerwalk bland de röda stugorna, suttit i solen och nu är det dags för bröllopet, ja jag kommer faktiskt kolla.

Inte förns igår kom jag nämligen på något roligt med det här bröllopet och det är ju SÅKLART alla klänningar, Victorias klänning igår var helt klart en 10-poängare som satt snyggt, hade en otroligt fin färg och var alldeles lagom fin. Men det mest spännande är ju vilken klännning hon kör på bröllopet, att det blir svensk design är ju officiellt men ingenting mer. Jag hoppas på en inte alltför tantig klänning utan en med bara axlar och mycket gulddetaljer. Klart är iallafall att designern som gjort klänningen kommer få ett REJÄLT uppswing, smart och roligt knep där.

Nej, nu ska jag gå ner till de andra och börja kolla på klänningarna och frisyrerna, det är ju det enda roliga med detta spektakel!





Förresten, tänk vad roligt det skulle vara om Victoria twittrade timmarna innan bröllopet och vi fick följa med när hon fixade det sista, hur nervös hon var och när den sista hårnålen sattes i hennes hår. Snacka om modern prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0