beställd till mig

Jag har älskat denna baddräkt sen jag såg den första gången på bild(var när jag bar i Berlin, kommer till och med ihåg det,haha) så när jag var på stan i fredags höll jag i den sista rätta storleken men råkade på något konstigt sätt att lämna i från mig den helt ovetande och när jag senare upptäckte det efter en alldeles för lång stund var den såklart borta och någon jävel hade köpt den. Men nu har jag iallafall beställt den och blev ungefär 100 spänn extra fattigare på köpet, men nu är iallafall baddräkten min och ingen är gladare än jag för det. ;)


Ryggen är HELT bar och sen har den endast en gulddragkedja fram, I love it! I love för övrigt hela H&M:s kampanjbilder med badkläder, så härliga och galna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0