DE PERFEKTA JEANSSCHORTSEN

Det blev faktiskt inte superfarligt att gå på stan idag(men oj vad nära det var att det blev superfarligt) fick bara med mig ett par jeansschorts! Men jag och Jossan hade det iallafall superbra och shoppade, provade balklänningar, lunchade på Java och hade det kul medan det regnade, en riktigt bra dag!


Kycklingsallad med majs, sallad, lök, ärtor, gurka och tomat på Java.


Mina nya jeansschorts från Monki. Tycker det är superviktigt att det är perfekt färg och den perfekta passformen. Men jag ska klämma och kolla på de lite till innan jag bestämmer mig helt.


Jeansen kostade 250 kronor. Här matchar jag med magkort tröja från New look och skor från Bianco. Sådana här outfits får mig att längta till sommaren ännu mer, visst?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0