Hårpanik

Jag hade tänkt att klippa mig någon gång, någon tid coh någon dag snart och jag är fruktansvärt sugen på något snyggt och nytt. Är liksom lite trött på det här långa, ickespeciella håret så just nu är det ändå jag går runt och tänker på är hur jag ska klippa det? Funderar på att köra på det söta Alexa Chung-klippet, lätt att söta till och lätt att rufsa till. Eller så är det bara fint på henne för att just hon är så himla söt, vad tror ni? Ska jag behålla mitt långa svall(eller nu är det inte ens ett svall utan mest långt och stripigt) eller klippa axelkort?


Ack så söt men oj så smal


Så här ser mitt hår ut right now!

Nu ska jag ta en promenix med min bror och följa honom till tåget, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma cuz

Åh! Prova klipp det! Jag tror att du ska vara jättesöt, om inte ännu sötare än henne, i det! Go girl!

2010-05-24 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0