Jag hinner inte

Hola på er, just nu önskar jag att jag hade kunnat mobilblogga under dagen och tagit massa backstagebilder och dansbilder åt er men så är ju inte fallet när man har en halvskruttig Sony. Aja, jag kom iallafall nyss hem efter galet mycket dansträning från klockan 13.00-21.00 idag och jag kan säga att det känns i min ögon nu, de är lite svåra att hålla öppna. Imorgon blir det nog tyvärr ingen bra bloggning heller då jag har tre föreställningar att genomföra men vi hörs nog någon gång mitt på dagen innan jag drar iväg inför kvällsföreställningen. Medans tiden får ni kolla in Kate Bosworths stil som jag börjar digga mer och mer. Den här outfiten är perfekt avslappnad förutom det gråa (eller är det blått?) linnet som förstör hela looken, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0