Mönstermixa i vår är SÅ rätt

Jag ska bara ha det här halsbandet, om det är så att jag typ ska döda eller slåss för det så är det värt det. Det är ju bara så jävla snyggt och jag har en otroligt bra plan i mitt hvud hur jag ska bära det och jag har vant mig och blivit lite för glad över den tanken att jag inte kan släppa den. Jag var uppe första dagen då halsbandet släpptes för fashion against aids, jag frågade om de kunde ta ner det sista halsbandet från skyltdockan(men någon jävel han före, snyft) och engagerat min bror i detta. Skulle vara en så galet snygg mönstermix att ha det till min nyinköpta kjol, eller hur? Lagom mix enligt mig.





Galet snygg matchning eller hur? Kjolen kommer vara NOTHING utan halsbandet. Så om det är någon som fått tag på det eller vill sälja det till mig. Kontakta mig då!!!!!!

Nu ska jag ta en dusch, jag svettas nämligen fortfarande efter löprundan i 20-gradersvärme. Efter det ska jag göra mig snygg inför kvällen då det blir grillning och brännboll med massa kompisar i parken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0