teknik gör mig mer än galen

Igår råkade jag och min mamma genom lite kissförstånd tappa kameran när hon skulle ta en dagens på mig och såpklart skulle objektivet nudda golvet först så just nu kommer det inte bli några personliga bilder på ett tag så ni vet. Just nu är kameran halvt död, objektivet är "utrullat" (ni hör ju hur lite jag kan om teknik) och det lyser och det enda jag kan komma på att göra är att ta ut och in batteriet men det har inte skett några som ahelst skillnader, men återkommer med egentagna(?) bilder när jag har löst tekinikens under eller vad det nu heter. Så istället får ni en gammal bild på mig (eller okej,den är från fredags) medan jag går och gör lite hopp, armhävningar och skutt på F&S. Vi hörs senare idag, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0