Prada?

Jag är just hemkommen från min farmor, jag åkte dit efter jag slutade skolan 15.30 och nu hann jag precis hem innan jag drunknade i regn och blöt(eller okej jag druknade ändå lite halvt, jävlar vilket regn!) Vet ni, min kamera har precis börjat funka efter lite våld(det funkar ALLTID) så nu blir det lite roligare bilder igen. Tänkte bara visa min nya mönstriga kjol som är som en ren färgexplosion. Kommer premiärinviga den på skolavslutningen med ett svart linne, ett stort halsband(har ett speciellt i tanken som skulle vara smashing till) och sen träskorna till det. Kommer från H&M!


Printet som jag älskar

Kjolen, älskar fan den.


Visst påminner kjolen om Pradas printertryck inför säsongen?!

Imorgon är det skola sen ska jag möta upp min bror vid tågstationen, efter det blir det middag med mian släktingar som gör en snabbvisit här och på kvällen blir det dansföreställning med min kompis Alexandra, rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0