Blogga

Oppsi vad dåligt bloggande det har varit på sistonde men jag vet inte riktigt vad som hänt, har liksom inte haft någon lust att blogga men känner att den sakta men säkert kommer tillbaka. Senast vi sist hördes har jag dansat säsongens sista balett, kollat på balmänniskor, tränat på Friskis och Svettis och och igår kväll var jag på Sex and the city 2 med mina fina vänner Elsa och Lovisa. Själva filem var avsolut ingenting jämfört med ettan och gav inte EN ENDA skrattattack, hmm. Förra filmen var jag lite besviken över kläderna men i den här filmen hade de verkligen lyckats. Det var som vanligt mycket paljetter och high heels. Så om du vill gå på en bio med mycket skratt gå inte på Sex and the City 2 men om du vill gå på en film med a lot of glamour och kläder( men det är väl egentligen ingen nyhet) så gå då på Sex and the City 2


Jag och Lovisa när vi åkte till Sthlm i tisdags!

Nu ska jag och simma, vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0