Waka

Förutom att jobba 8 timmar per dag i tre veckor, njuta av sommaren och ha massa mysiga picknicks i början av sommaren så kommer fotbolls-VM ta upp en STOR del av mitt liv. Jag och min familj har taggat upp för detta i månader och det kommer bli minst 2 matcher per dag, så mitt sociala sommarliv kommer delvis förstöras men det är ju trots allt bara fotbolls-VM var 4:e år. Och redan nu har jag börjat tagga upp med Shakiras officiella VM-låt(Waka Waka this time for africa) och efter ett par lyssningar är den riktigt bra, tro mig att man inte kan sitta still!

Eftersom jag är fruktansvärt dålig på teknik så får ni den länkad istället: http://www.youtube.com/watch?v=TR5RQZ88P1U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0