Gårkvällen, den fantastiska sådan.

Åh, just nu är jag lite lagom trött efter festen igår, vi hade verkligen superkul och härliga timmar tillsammans. Här kommer lite bilder;


Det är ungefär så här bra bilder jag har...


Linnea, Anna och Hanna

Jag och Lovisa, seriösa som vanligt.


Jag fick så himla fina presenter; sammetnecessär med jättefina hårspännen, armband med snygga kedjor (tänker mig den med en söt knytblus, snygga kontraster liksom), supersöt ögonbindel (nu slipper jag dra täcket över huvudet när jag sover, snacka om att vara snygg när man sover), mysiga folklorestrumpbyxor, "Elsas värld" ( har precis börjat på "elsas mode") och superfina ljuskoppar.


De här fina kopparna ska jag dricka litervis med te i...


...samtidigt som jag äter naturgodis ur den här fina koppen, dricker päronte och har "glowing ruby" på läpparna.

Visst var det fina grejer? Tack allihoppa för den härliga kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0