Jag, 16 år!

Idag fyller lilla jag 16 år, gud så underbart! Min dag har varit fanstastisk med härliga presenter och sång på sängen (visar er såklart imorgon), lunchat med några av mina vänner, god mat, ännu mer prestenter och varit omgiven av de personerna som jag liksom avgudar. Dessutom avgudar jag att det bokstavligen talat är snöstorm här, då kan väl inte en födelsedag bli annat än bra, eller hur?!

Såklart har kameran hängt med mig under dagen;


Vi lunchade på Mera i nsöstormen, sjukt mysigt!

Svårt att ta perfekt outfitbild i svinkall snöstorm men det här hade jag på mig

djurmönstrat-second hand
kofta- second hand
skinnjacka-Bikbok
skor-Bianco
Jeans-H&M
Mössa-indiska
Väska-H&M


Mitt presentbord just nu, överfullt alltså.


Nu ska lilla jag gå till sängs, första gången man gör det som 16 bast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0