FASHION!

Har kommit på mig själv med att alltid vara inspirerad till de snyggaste outfitsen och vara sjukt sugen på sommargrejer när det är alltis är minus 10 grader och vitt på backen, och när sommaren äntligen kommer så längtar jag liksom till höstoutfiterna; läs halsdukar och koftor. Det är så typiskt liksom, men eftersom jag nu suktar efter sommaren så har jag kommit på att jag vill ha exakt sådana här skor JUST NU ( ja, nu kan man traska runt i dem med strumpor och till somammren med bara gyllenbruna ben..mhm) Älskar att de är så där snuskigt höga och bara to much, annars känner jag mig ju lite mer sugen på låga höjder just nu men de här kan jag ändå ta!


fashiontoast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0