Lanvin för H&M

Att gå upp runt halv 8 på ett lov tycker jag inte känns så okej ( när det dessutom regnar känns det ännu värre) men jag ska alldeles strax följa min kusin till tåget så det känns som att jag inte hade något annat val direkt. Såklart har jag kollat genom H&M:s samarbete med Lanvin och såklart är det eleganta klänningar, klassiska Lanvin-tschirts och än så länge tycker jag det ser ut som att vara en av de snyggaste och bästa gästkollektionerna från H&M, fast i och för sig tycker jag inte att Lanvin har så hårt motstånd då jag inte rådiggat de tidigare kollektionera för H&M, jag väntar fortfarande på att Chloe eller Stella McCartney ska bli gästdesigners!


Min favoritklänning är den vänstra med den transparenta urrigningen med pärlor, Frida Gustavsson är modell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0