dagens? NOT

Gaah, vad dålig jag har blivit på att blogga, vet inte om det är tiden eller lusten som spökar?! Ska allt ta mig en funderare på det men ska visa vad jag gjorde dygnet mellan torsdag och fredag, jag var nämligen gravid punkare och taggade upp med massa najsiga tjejer hos Erika och skrek, dansade och sjöng sedan hela natten lång till Hellström, Krunegård och massa hräliga godingar på Satin. Resten av natten och morgonen spenderades med en skön frukost med Felicia och Malin innan det bar av till skolan för en mycket seg fredag, men oj så roligt jag hade på kvällen...



Resten av heögen har spenderats med mian kära syskon på olika sätt och nu vankas det middag med mina vänner Emma och Gustaf, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0