Makalöst värt

Kolla, vilka underbara resultat lite krafs kan ge i gamla, dammiga lådor! Imorse kände jag mig riktigt sugen på att bryta av den söta toppen med ett par maskulina skor och hur perfekt passade inte dessa? Så ungefär 5 minuter innan lektionen började stog jag i källaren och letade efter de här mycket viktiga skorna. Visst, kom jag för sent men jag blev också några snäpp snyggare på fötterna och det är ju faktiskt det viktigaste!





Köptes i Rom för två år sedan, endast 50 makalöst värda pix.

Imorgon efter skolan ska jag träffa min kompis Emma för lite secondhandshopping och annat sköj, efter det blir det en snabbvisit hos min sjuke farmor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0