Skisser

När min hög av plugg har minskat till en hanterbar nivå och stressgrejerna i kroppen har gått ner några step ska jag sätta på inspirerande musik, göra en kopp te och greppa pennan och börja skissa inför tävlingen Garderob som IKEA anordnar, man ska göra en kollektion med 5 plagg sedan kommer en jury välja ut några stycken som får inreda varsin PAX garderob(ni har helt klart sett den, sdet är en sån där som star i varje svenskt hem) Det som är roligt är att man inte bara ska designa utan säljer ett helt koncept, liksom som sin egna butik. Bla sitter Margareta Van den Bosch i juryn och bara det känns ju coolt och motiverande och är troligen den mäktigaste i juryn. Mina tankar hur min kollektion ska se ut är lite splittrade, finner ingen röd tråd än liksom. Men en grej är säker; det ska vara mycket rött, kamel, assymetrisk!


Jag skissar såklart på min kompis Majas snygga ritade kropp.

Nej, nu ska jag fortsätta med svenskan här innan det är dags för skola till klockan 4, känns lite lagom peppande att ha en lång skoldag framför sig när snoret rinner och huvudet bankar men JAG SKA KLARA DET!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

hahah de där bilderna kommer jag ihåg!! inte okej alltså. aja du kanske inte behöver rita dina kläder assymetriskt ialla fall, eftersom att hela kroppen är det!!! puss

2010-10-06 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0