F

Hela eftermiddagen har jag lyssnat på politiker som har pajkastat varandra, inte sagt vad de VILL, där vänsterpartiet har anklagats för att vara kommunister och folkpartiet börjat snacka om någonting helt annat. - Ja, alltså lyssnat på en debatt precis som den brukar utvecklas och en grej de debatterade om var såklart miljön och eftersom det mest var pajkasting och någon intern stid mellan MUF och Ung vänster som skedde så blev det ju inte så mycket sagt men en grej jag snarare hade tänkt berätta än säga till er var att flera svenska modeföretag designat till förmån för hjälparbetet i Pakistan. Lite roligt att folk uppmanas att konsumera för att hjälpa folk som har drabbts av en miljökatastrof som troligen delvis har hänt på grund av konsumtionen.. dubbelmoraliskt kallar jag det! Men precis som vi brukar i den här bloggen så måste vi ju komma fram till det ytliga och då tycker jag Filippa K:s jacka var finast



Nu ska jag på kalas hos min vän Alexandra och sen hem för packning!

Kommentarer
Postat av: Stina

SNART KOMMER NI!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-09 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0