lite nytt

Idag fortsatte jag att lära mig massa nya grejer efter mina mördagdag(ni kommer väl ihåg vad den innebär?) så jag gick alltså på en ny miljöfilm efter skolan med Vendela, Felicia, Julia och Malin. Jag lärde mig bla att 20% av världens befolkning använder 80% av jordens resurser, hur stört?! Filmen heter iallafall "home" och alla som är en minsta intresserade av vår framtid borde se den nu, genast!

Här har ni detaljerna ur dagens outift, vaknade på HELT FEL SIDA idag och började leta efter mina vinterboots nere i källaren en kvart innan jag började, hittade dem och kom till och med i tid. Men annars har jag bärt cognaksbrunt skärp och nytt second-hand halsband, läskigt vackert! + lite annat såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0