YESTERDAY!

Förlåt för dålig upps idag IGEN men hela min dag har jag äfgnat i Nora och nu har jag precis avslutat min dag med fotbad med havsalt, löddrig tvål och mjukgörnade kräm framför partiledardebatten med Lars Ohly, hräligt med 'rlig potiker iallafall! Aja, kvällen igår var hur mysig som helst och det var så roligt att träffa alla igen och höra hur deras första veckor på gymnasiet har varit, det var nästan som att man började längta efter sin förra skola och gamla klass, snyft... Här kommer iallafall lite bilder från kvällen;


Alla bidrog med olika grejs, jag tog vattenmelon och Loka!


Jag provade Elsas Nörd-galsögon...


8 av de 14 tjejerna!


Det här var typ den snyggaste bilden Eva, Maja och jag kunde få till på oss. Och hur snygg är den på en skala?

Nu ska jag sprinag till min säng(dör av trötthet), imorgon är det skola till fyra som gäller, lite läxor och dans som gäller!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg:)

2010-09-06 @ 23:21:12
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0