YOGA 7.15!

Alltså det måste vara hälsosammare att stanna och sova två timmar till i sängen än att stiga upp klockan 06.30 och åka och köra yoga. Sömn måste liksom vara bättre än att gå upp, jag önskar iallafall det. För jag och mina kompisar har kommit på den galna idèn att börja våran dag med yoga en timme när vi egentligen har sovmorgon. Aja, om jag inte skiter i det här i sista stund så ska det iallafall bli spännande att prova Yoga för första gången. Efteråt blir det lite frukosthäng med kompisarna och klasshappening i Stadsparken under dagen, troligen stan med mina kompis Frida efter det och slutligen några simtag i bassängen innan kvällen kommer.


Julia och Elin på träningen i Onsdags.



Vi hörs när dagen går mot sitt slut igen, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0