Döner, bratwurst och lite sånt

Åh, orkar inte! Får ta en dag till hemma då febern inte gått ner och jag hostar helt galet mycket, så förbannat jävla tråkigt att vara sjuk. Så nu när jag äntligen har tid så bjussar jag på lite härliga bilder från Hannover!


Första dagens viktiga mission, att dricka frappucino från Starbucks

På zoo;t i Hannover, hur kul är inte djurparker på en skala?

Vi i Rådhuset hos borgmästaren

Tyska ungar äter bajs med surkål till mat, typ.


Jag utanför skolan precis innan en stört kul kväll.

Att äntligen få trycka i sig en döner efter 8 timmar utan mat är en oförglömlig känsla, haha. Glöm inte bort att äta döner när ni åker till Tyskland. Mums på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0