Lite mer smink bara

Min lilla sminkguide är ju över ( om ni vill kolla in den, så ligger den under kategorin skönhet http://karhin.blogg.se/category/skonhet.html) men tänkte att jag kunde tipsa om lite mer grejer för det här smink gillar ju lilla jag. Tänkte börja med microshadown "muffin" från makeupstore som är en av mina favoriter i sminklådan. Använder den på massa olika ställen i mitt fejs, bland annat i ögonvrån (öppnar upp ögonen), på näsbenet och uppe vid tinningen för att ge lyft åt ansiktet. Älskar vilken "minieffekt" alla de där grejerna ger åt ansiktet och dessutom får man ju inte lägga ut speciellt mycket pengar på "muffin" heller, vilket alltid gillas ju. Jag tvingar er alla att köpa den, för den är oslagbar!!!!!!!!


Med den lilla penseln ta jag i ögonvrån och med den stora tar jag på näsbenet och tinningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0