Återfuktare

Igår när jag kom hem kände jag mig förutom trött helt stört torr och fnasig på kroppen. Duschen som jag gjorde direkt när jag kom hem var kanske den mest behövande och skönaste, och jag passade på att återfukta kroppen JÄVLIGT NOGA. Inte minst för att få behålla brännan längre...  Då kom jag på att ni kanske vill se vad jag återfuktar mig med? I duschen körde jag PHC:s inpackning, på kroppen är Body butter min kära vän ( mangolukten och papayalukten är nice), på läpparna försvarets hudsalva, i fejjan har jag Clarins ansiktscreme. På händerna och fötterna har jag en väldigt fet kräm som jag har köpt på Gotland. Salvan är hemmagjord och därmed fri från alla sorts kemikalier. Bättre kan det ju inte bli. För att uppnå största möjliga babyhud brukar jag sätta på krämen precis innan jag somnar och sen sova med strumpor med fötterna. Ni borde verkligen prova de här produkterna, riktigt bra och prisvärda- iallafall om man inte har någon jobbig hy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0