HEMMA!

HOLA ALLIHOPPA! I´m home från 10 helt fantastiska, underbara, roliga, vackra och stört soliga dagar på Sardinien. Jag har sett helt störda utsiktrer över höga berg och Medelhavet, badat bad där man trott att man badat i den pool, ätit italiensk mat (en dag åt jag glatt köttgryta och trodde att jag åt ko eller något sånt men sen förstod vi att jag hade ätit vildsvin...) och solat, solat och solat lite mer. Love it. Såklart kommer massa bildbomber över dagarna på Sardinien. Men just finns det två käppar i hjulet, för det första hittar jag inte min kamerasladd och för det andra ska jag snart möta Anna och Julia för att gymma. Så det där med bilder kommer senare idag, kram kram kram.



En glömd dagens till er:

klänning-H&M
Stickad tröja-Monki
Skor-Eurosko
Halsband-från Tyskland
Ring-H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0