FÖR ETT ÅR SEDAN

Åh, det här med att vara spontan borde man ju vara oftare. Fortsatte strosa runt på stan med Maja istället för att gå på dansen idag som jag verkligen inte var taggad på, det är inte oftare jag är en sån där spontanmänniska (ja, det här är väldigt spontant för att vara mig) så det här kommer jag lätt prova på igen. Haha. Nu borde jag skriva en recension och dra några smarta slutsatser om boken "Candide" men istället läser jag bloggar och kollar bak i mitt arkiv. För knappt ett år sedan såg jag ut så här, det var sjuuukt fint och jag känner mig lite sugen på lite mörkare hår. Tycker det blev en cool kontrast mot det vinterbleka håret liksom. Nej, nu MÅSTE jag ta tag i det här så att jag får lite s.k vett i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0