MYSER RUNT

Alltså, ni ska veta hur irriterande det är när jag inte kan blogga som jag vill, kameran är ju på inlämning och eftersom teknik inte är min starka sida så funkar det inte att ladda över mobilkameran till datorn, men mitt nya sim-kort börjar funka imörn så håll ut. Ja, en liten update kanske vore på plats. De senaste två dagarna har jag i och för sig legat sjuk och snittat på 5 Gossip-grilavsnitt per dag men i dag är jag tillbaka i hetluften, typ. Hanna, jag och Johanna har pluggat lite, druckit te, ätit pepparkakor, lyssnat på julmusik och kollat album på en och samma gång nu ett tag. Men snart ska jag alldeles strax träffa dem igen, fast den här gången hos Hanna. myyyyyssss. Ska bara få i mig lite mat innan jag drar mig hem, vi hörs. Puss puss puss.


plugga, ja.

Kommentarer
Postat av: B&L

=)

2011-12-01 @ 17:07:45
URL: http://beckaliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0