Hannover om en månad!

Godmorgon!
När jag vaknade upp i morse kom jag på att det bara är exakt en månad kvar till jag sitter på bussen ner mot Hannover med mina vänner. Hur jävla härligt är inte det?! Det härligaste/roligaste/bästa med att åka till hannover ska bli att få kolla in en ny storstad, hänga med sina vänner och SÅKLART FÅ DRICKA FRAPPUCINO MED CHOKLADSMAK FRÅN STARBUCKS! Den drycken är det mest underbara man kan dricka, så mycket chokladsmak på samma gång liksom. Jag ska föreslå för min kompis Josefin att vi ska gå till Starbucks varje dag i Hannover och gå genom hela utbudet... Najs, najs, najs!


Kommentarer
Postat av: Stina

Bra idé!

2011-02-13 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0