A-Ö, Givenchy!

Har jag ju inte varit så värst duktig med dessa A-Ö den senaste veckan, men nu kör vi igång igen. På tur är Givenhy.


Håruppsättningar i denna stil fanns det mer än tusen av.

Leopard var ett genomgående inslag i alla kreationer.


Min favoritkreation

Den här klänningen skulle vara okej, men utan den där stylingen.

Fina och coola detaljer, favoritpic!

Tror ni att jag gillar det? Många av er trodde nog rätt, det här faller mig inte alls i smaken. Tycker det enbart var en orgie av alldeles för smala modeller som såg helt sjuka ut, och en ptroligt svårburen kollektion. Givechy;s chefsdesigner Riccardo Tisci har helt klart satsat på punktrenden som finns med i modebilden i höst, även fast jag inte gillade kollektionen så är det nog ändå den snyggaste kollektionen som kör på punk-grejen, mycket bättre och snyggare än till exempel Balmain.

Så här många K;s får kollektionen;

K K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0