Tjetenien och rosa

Nej, jag frontar inte Jil Sanders asfärgglada kampanj utan jag har bara på mig lite nya härliga trasor från H&M. Och ja, jag har bestämt mig för att satsa på lite mer färger den här säsongen. Färger blandat med mycket guld och silver tycker jag låter som en härlig mix i vår .Men det kommer nog ta ganska lång tid innan jag lyckas bräcka "barriären" av allt det svarta jag har i min garderob, men jag ska lyckas iallafall! Oj vilket långt inlägg det här blev om färger men det jag egentligen skulle prata om var mina nya plagg, som alltså har mycket färger. Den rosa skjortan är med fina guldknappar är i siden och myströjan är så fin, skön och turkos. Gillar mina nya kap!







Nu ska jag plugga Tjetenien och matte. Gud så kul det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0