Erdem, kom till mig!



















Idag har jag kollat, reflekterat och läst ikapp från modeveckan i New York, hann inte riktigt med när den väl höll på. Utan tvekan så var Erdem;s kollektion den som gjorde att mitt hjärta klappade lite extra, eller snarare tusen gånger fortfare! Äntligen, så får jag se en kollektion som jag verkligen gillar! Egentligen är väl plaggen ganska vanliga men det finns små finesser och de har de perfekta avägningarna(?) Men halva grejen är ju helt klart printen, mönstren och färgerna. Som en blandning mellan cyberrymden och ett blomland. Vad jag än tycker om kopiering av plagg så hoppas jag några av budgetkedjorna kopierar plaggen, helst av allt vill jag ha en äkta på min kropp men min plånbok säger stort, fet nej till det. Så, Erdem är alltså min favoritkollektion så hår långt inför hösten, vad tycker ni om Erdem?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0