Jil Sanders vår

Det är bannemej svårt att säga årets färger som man bör ha på sig i vår. Alexander Wang bannlyste svart men enligt mig är svart alltid en klassiker så då funkar det. Men annars så har ju modet kommit ut ur sitt mörka skal efter bla finanskrisen (visst är det coolt att modet influeras så mycket av samhället?) och nu är det FÄRG som gäller, starka och galna! Jag kommer nog gilla det när min hud fått lite snygg ton igen, för själv älskar jag starka färger + brun hud. Men är ändå lite sugen på färgchocker redan nu...







Bilderna är från Jil Sander S/S 2011, glassiga färger. Gillar att bilderna är som en blandning mellan fotografier och målningar men det konstiga är att kläderna inte känns så mycket i centrum och de är svåra att få sig en bild av. Tycker på ett sätt det är riktigt tråkigt att kläderna får kliva åt sidan för att göra en cool och häftig kampanj.


Fan, nu syndade jag och började blogga. Back to plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0