Kampanj, Valentino S/S 2011. Jag gillar't

Så här säger Davis Sims som har fotograferat Valentino;s S/S 2011 kampanj (den första bilden har precis släppts) om kampanjen som enligt honom bl a är en poetisk och typisk parisisk ultra-chic. Modellerna som är med i kampanjen är Freja Beha Erichsen, Caroline Brasch Nielsen och Julia Saner. Heta modeller, ja!


“These dreamy black-and-white shots show three different beauties, each with something unique,” Chiuri and Piccioli explain to Style.com. “This is a very feminine, stylish campaign, with a light, playful twist that reveals the Spring 2011 collection’s airy atmosphere and captures the brand’s lifestyle. In cinematic style, we wanted to tell the stories of three different women enjoying private moments in the comfort of their homes.”


Och vet ni? För första gången på en himla jävla lång tid så finns det en överhängande chans att jag kan digga den här kampanjen, för inga av de kampanjer jag sett än så länge har varit mig i smaken. Onitressantna, fula och tråkiga. Nu sätter jag alltså mitt sista hopp till Valentino.


Julia Saner i svart-vitt.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Hittade du inget i mellandagarna? Nu har jag sänkt priset på nästan alla varor!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-01-04 @ 13:08:34
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0